E uprava
Zrenjanin na KLIK
Za rešavanje Vaših problema sada je dovoljan jedan jedini telefonski poziv ili pristup Internetu. Ceo sistem je osmišljen da bi Vama bio na usluzi i kao takav Vam stoji na raspolaganju 24 sata dnevno.
- Problem možete prijaviti na nekoliko načina;
- U najkraćem roku dežurne službe javnih preduzeća izlaze na teren;
- U roku od 5 dana ćete dobiti odgovor o statusu rešavanja Vašeg problema.
CRM SISTEM predstavlja jedinstven informacioni sistem kojim se u roku od samo 5 dana dostavljaju obaveštenja o rešavanju problema građana. Služi za bolje upravljanje opštinom i kvalitetnijom kontrolom javnih preduzeća.
Objedinjujući rad svih javnih preduzeća u Gradu CRM Sistem omogućava rešavanje problema i zahteva građana, raspolaganje sredstvima na nov, moderan i funkcionalan način zasnovan isključivo na tehničkim podacima i činjenicama.
Sistem je u potpunosti u funkciji građana koji pomoću njega lakše i brže rešavaju problem iz domena komunalnih preduzeća.
Grad Zrenjanin, u cilju što efikasnijeg rada i bolje komunikacije sa građanima, je uspostavio rad Call centra. Referentu koji brine o svim primedbama ili pohvalama službi koje su u sastavu gradske uprave i javnih preduzeća čiji je osnivač Grad Zrenjanin možete se obratiti na sledeći način:
- lično (u opštinskom uslužnom centru);
- telefonom na broj 023/315-00-48 na koji se u toku radnog vremena Gradske uprave javlja referent;
- na E-mail sistem48@grad.zrenjanin.rs.
Ako želite da Vas referent informiše o statusu podnetog zahteva, ostavite podatke kako bi referent mogao da Vam odgovori (Telefon ili e-mail).