Е управа
Зрењанин на КЛИК
За решавање Ваших проблема сада је довољан један једини телефонски позив или приступ Интернету. Цео систем је осмишљен да би Вама био на услузи и као такав Вам стоји на располагању 24 сата дневно.
- Проблем можете пријавити на неколико начина;
- У најкраћем року дежурне службе јавних предузећа излазе на терен;
- У року од 5 дана ћете добити одговор о статусу решавања Вашег проблема.
ЦРМ СИСТЕМ представља јединствен информациони систем којим се у року од само 5 дана достављају обавештења о решавању проблема грађана. Служи за боље управљање општином и квалитетнијом контролом јавних предузећа.
Обједињујући рад свих јавних предузећа у Граду ЦРМ Систем омогућава решавање проблема и захтева грађана, располагање средствима на нов, модеран и функционалан начин заснован искључиво на техничким подацима и чињеницама.
Систем је у потпуности у функцији грађана који помоћу њега лакше и брже решавају проблем из домена комуналних предузећа.
Град Зрењанин, у циљу што ефикаснијег рада и боље комуникације са грађанима, је успоставио рад Call центра. Референту који брине о свим примедбама или похвалама служби које су у саставу градске управе и јавних предузећа чији је оснивач Град Зрењанин можете се обратити на следећи начин:
- лично (у општинском услужном центру);
- телефоном на број 023/315-00-48 на који се у току радног времена Градске управе јавља референт;
- на Е-маил sistem48@grad.zrenjanin.rs.
Ако желите да Вас референт информише о статусу поднетог захтева, оставите податке како би референт могао да Вам одговори (Телефон или е-маил).