Градска управа

ГРАДСКА УПРАВА ГРАДА ЗРЕЊАНИНА је образована као јединствени орган.

Основне организационе јединице у саставу Градске управе су:

  1. Одељење за финансије, 
  2. Служба за локалну пореску администрацију,
  3. Одељење за привреду,
  4. Одељење за заштиту животне средине, пољопривреду и рурални развој,
  5. Одељење комуналне милиције,
  6. Одељење инспекција,
  7. Одељење за људске ресурсе и правне послове,
  8. Служба Скупштине града, градоначелника и Градског већа,
  9. Служба за информационе и комуникационе технологије,
  10. Одељење за урбанизам,
  11. Одељење за имовинско-правне послове,
  12. Одељење за општу управу,
  13. Одељење за заједничке послове,
  14. Одељење друштвених делатности и
  15. Одељење за бригу о деци и породици, борачко-инвалидску заштиту и друга социјална укључивања.
 

Посебне организационе јединице Градске управе су:

  1. Кабинет Градоначелника и 
  2. Јединица за интерну ревизију. 
 

Градска управа града Зрењанина: 

  1. прати прописе и акта који су од значаја за реализацију послова у надлежности Града;
  2. припрема нацрте општих и појединачних аката и планских докумената које доноси Скупштина града, Градоначелник и Градско веће;
  3. извршава одлуке и друге акте Скупштине града, Градоначелника и Градског већа; 
  4. решава у управном поступку у првом степену о правима и дужностима грађана,  привредних друштава, установа и других организација у управним стварима из надлежности Града;
  5. обавља послове управног надзора над извршавањем прописа, одлука и других општих аката Скупштине града, Градоначелника и Градског већа;
  6. извршава законе, подзаконске акте и друге прописе чије је извршавање поверено Граду;
  7. разматра представке, притужбе, петиције и предлоге из своје надлежности, упућених од стране грађана и правних лица, ради ефикасног поступања по њима, предлагања одговарајућих мера и аката у циљу унапређења пословања и обавештавања подносилаца о предузетим мерама;
  8. благовремено евидентира и уноси податке у електронске регистре и базе података;
  9. припрема анализе, извештаје, информације и друге акте;
  10. води законом прописане евиденције и стара се о њиховом коришћењу, одржавању и ажурирању;
  11. обавља стручне и друге послове које утврди Скупштина града, Градоначелник и Градско веће;
  12. доставља извештај о свом раду Скупштини града, Градоначелнику и Градском већу;
  13. поступа по захтеву за слободан приступ информацијама од јавног значаја из своје надлежности;
  14. припрема Информатор о раду из свог делокруга рада и друге извештаје о свом раду Скупштини града, Градоначелнику и Градском већу по потреби, а најмање једном годишње, као и информације од јавног значаја у циљу благовременог обавештавања јавности о свом раду;
  15. обавља и друге стручне, сдминистративно-техничке и друге послове које утврди Скупштина града, Градоначелник и Градско веће, у складу са законом и Статутом града.