Veće uštede uz manje reklamacija
- Reklamacije su se, u odnosu na prethodne godine, znatno smanjile, a ono na šta su nam se žalili oni koji su nas zvali nam jasno govori o tome da nije u pitanju naša mreža, već unutrašnja instalacija, što nije pod našom ingerencijom. Takođe nam je bilo veoma bitno kolika je sigurnost u snabdevanju toplotnom energijom i naša merenja su pokazala da je isporučena dovoljna količina i da nije bilo prekida u isporukama – istakao je direktor JKP "Graska toplana" Zrenjanin, koji je dodao da su i značajno smanjeni gubici prilikom distribucije gasa, jer je do prošle sezone, kako je rekao, taj gubitak bio na nivou od sedam i po odsto, da bi se smanjio na četiri i po, što je otprilike milion kubika gasa.
Kako je rekao, ovom javnom komunalnom preduzeću predstoji sledeća faza, odnosno zamena i sanacija magistralnog vrelovoda.
- Novom kotlarnicom smo uspeli da napravimo efikasan ishod, a sledeće je da minimiziramo gubitke u distribuciji. Magistralni vrelovod je žila kucavica sistema, i od njega zavisi stabilnost snabdevanja toplotnom energijom. Ukoliko se desi havarija na ovom delu, ceo grad ostaje bez grejanja – napomenuo je Vladimir Tešić.
Aleksandar Marton, predsednik Skupštine grada Zrenjanina, pohvalio je menadžment preduzeća, jer su radijatori ove zime topli.
- Važno je i da edukativno objasnimo šta znači energetska efikasnost, koja u Srbiji nije još uvek na zavidnom nivou i zbog toga treba i dalje raditi na formiranju tela, pre svega agencije, po ugledu na onu u Novom Sadu, koja za cilj ima poboljšanje energetske efikasnosti, kako bi grad Zrenjanin bio na putu evropskih zemalja koje vode računa o ovom pitanju. Zbog toga u narednom periodu očekujem konkretne aktivnosti predstavnika zrenjaninske toplane, kao i predstavnika Gradske uprave u vezi sa ovim pitanjem – rekao je predsednik Skupštine grada Zrenjanina.