Apel na poštovanje preporuke Zaštnika građana
- Skupština grada Zrenjanina je prošle nedelje dobila ovu predstavku i na nama je da, kao drugostepeni nadležni organ, reagujemo kako bi se preporuka ispoštovala. U razgovoru sa direktorom JKP "Vodovod i kanalizacija" dobio sam informaciju da se radi na rešavanju ovog problema i očekujem da će se to desiti u najkraćem mogućem roku – istakao je Aleksandar Marton, koji je ovom prilikom pohvalio rad Kancelarije Zaštitnika građana grada Zrenjanina, ali i nadležno javno komunalno preduzeće, koje je, kako je ocenio, spremno da omogući građanima uskraćeno pravo.
- Suština je da je ovo preduzeće najpre povredilo kodeks dobre uprave grada Zrenjanina, jer su im se stanovnici ovih ulica pre dve godine obraćali u nekoliko navrata sa pitanjem kada će biti završena crpna stanica, kako bi mogli da se priključe na kanalizaciju. Preduzeće nije odgovaralo godinu dana i potom su se građani obratili meni. Na upućeno pitanje dobila sam odgovor da je preduzeće izgubilo predmet, što se protivi principima dobre uprave i dobrog administrativnog ponašanja. U odgovoru je rečeno i da će radovi na crpnoj stanici biti okončani do avgusta prošle godine i ti rokovi su odavno prošli, pa sam stoga prošle nedelje donela preporuku i javno opomenula nadležno preduzeće – rekla je Zaštitnica građana grada Zrenjanina, dodajući da očekuje da će se njeno mišljenje ispoštovati, jer za to ne postoje objektivne prepreke.