Turističkim portalom ''Visit Zrenjanin'' - bliži turistima
"Osnovni cilj izrade portala "Visit Zrenjanin" upravo je uključivanje u globalnu mrežu i približavanje potencijalnim korisnicima turističke ponude grada, kako u našoj zemlji, tako i u inostranstvu. Turistički centar je imao sajt i do sada, ali on nije bio adekvatno ni opremljen ni dizajniran, tako da smo formirali tim koji će nam pomoći da se pozicioniramo na turističku mapu Srbije, Evrope i sveta. Cilj koji očekujemo jeste da povećanom posetom turista povećamo i turistički promet. Očekujemo da se za naše sadržaje zainteresuju i potencijalni investitori u turizam i u turističke usluge, koji nekada zapošljavaju i više ljudi nego pojedine fabrike" – istakla je Kosanovićeva.
"Ova priča sa lalama se nekako sama nametala kao najočiglednija, a dosad malo iskorišćena. Ta ideja trebalo bi da bude okosnica vizuelnog identiteta celog sajta, a na neki način i prezentacije grada Zrenjanina. Sam logotip ima višeslojno značenje i višeslojnu upotrebnu vrednost."