Obuka inspektora za rad u Jedinstvenom ekološkom informacionom sistemu: za bolju koordinaciju i efikasnije rešavanje problema
- Želimo da, u saradnji s Ministarstvom zaštite životne sredine, budemo dobar servis za građane kada je u pitanju rešavanje svakodnevnih ekoloških problema i zato su značajni i ova aplikacija i današnja obuka, koja će nam omogućiti da budemo brži i efikasniji u tome. Bitno je i da građani vide kako i na koji način teče rešavanje nekog problema, kako se oni prijavljuju i kakva je koordinacija između inspektora, komunalne milicije, lokalne samouprave, komunalnih preduzeća - istakao je Salapura.
- Putem ove aplikacije i Ekološkog informacionog sistema, građani će moći odmah da prijave problem i da ga fotografišu, da pošalju našim administratorima koji će moći u istom momentu kontaktirati jedinice lokalne samouprave i nadležne inspekcije, proslediti im problem i očekivati u roku od sedam dana da se ta povratna informacija obradi i dostavi kao obrađena Ministarstvu, kako bi mogli da tom građaninu proslede informacije - rekla je Jokićeva i dodala da je od izuzetnog značaja da se ta problematika ozbiljno shvati.
- Građani mogu da šalju prijave putem mobilne i veb aplikacije „gReact” (Green Reaction), koja može besplatno da se preuzme na Google Play i APP Store, da je omogućeno i slanje SMS ili MMS poruka na 066-5555-001, kao i telefonski pozivi Kontakt centru na broj 0800-003-003, radnim danima od 7.30 do 15.30 časova, rekla je još sekretarka Ministarstva zaštite životne sredine Ivana Jokić.