Više ušteda uz manje reklamacija
- Bilo je uporedno manjeg broja pritužbi u odnosu na prošlu godinu i uglavnom se odnose na grejanje u stanovima, a ne na naš mrežni sistem, a unutrašnje grejanje nije naša nadležnost. Takođe nam je sigurnost snabdevanj grejanja veoma važna i naša merenja su pokazala da je isporučena količina bila dovoljna i bez prekida u snabdevanju - istakao je direktor JKP „Gradska toplana“ Zrenjanin, dodajući da je takođe ostvareno značajno smanjenje gubitaka u distribuciji gasa, pošto je do prošle godine, kako je rekao, taj gubitak iznosio sedam i po procenata, a sada samo četiri i po, što je oko milion m3 plina.
- Nova kotlarnica se pokazala efikasnom i sledeća stvar je da se minimiziraju gubici u distribuciji. Glavni cevovod za grejanje je ključni deo sistema koji direktno utiče na distribuciju toplotne energije. Ako u ovom delu dođe do kvara ili pucanja, ceo grad ostaje bez grejanja - dodao je Vladimir Tešić.
- Važno je širiti termin energetske efikasnosti, koji u Srbiji nije na veoma visokom nivou, pa je potrebno dalje raditi na osnivanju tela, pre svega agencije, slične onoj u Novom Sadu, sa ciljem da se poboljša energetska efikasnost tako da grad Zrenjanin bude na pravom putu, dok ide ka evropskim zemljama koje ovom problemu posvećuju posebnu pažnju. Zbog toga očekujem konkretne poteze predstavnika Gradske toplane kao i Gradske uprave po ovom pitanju - rekao je predsednik Skupštine grada Zrenjanina.