Више уштеда уз мање рекламација
- Било је упоредно мањег броја притужби у односу на прошлу годину и углавном се односе на грејање у становима, а не на наш мрежни систем, а унутрашње грејање није наша надлежност. Такође нам је сигурност снабдевањ грејања веома важна и наша мерења су показала да је испоручена количина била довољна и без прекида у снабдевању - истакао је директор ЈКП „Градска топлана“ Зрењанин, додајући да је такође остварено значајно смањење губитака у дистрибуцији гаса, пошто је до прошле године, како је рекао, тај губитак износио седам и по процената, а сада само четири и по, што је око милион м3 плина.
- Нова котларница се показала ефикасном и следећа ствар је да се минимизирају губици у дистрибуцији. Главни цевовод за грејање је кључни део система који директно утиче на дистрибуцију топлотне енергије. Ако у овом делу дође до квара или пуцања, цео град остаје без грејања - додао је Владимир Тешић.
- Важно је ширити термин енергетске ефикасности, који у Србији није на веома високом нивоу, па је потребно даље радити на оснивању тела, пре свега агенције, сличне оној у Новом Саду, са циљем да се побољша енергетска ефикасност тако да град Зрењанин буде на правом путу, док иде ка европским земљама које овом проблему посвећују посебну пажњу. Због тога очекујем конкретне потезе представника Градске топлане као и Градске управе по овом питању - рекао је председник Скупштине града Зрењанина.