Zaživeo ''Sistem 48'': Brzi odgovori na prijavu problema i rešenja na jednom šalteru
- Suština jeste komunikacija između gradske uprave, javnih komunalnih preduzeća, inspekcija, komunalne inspekcije i ostalih aktera u sistemu i njeno dovođenje na viši nivo, čime se postiže efikasnije rešavanje problema, dok se, s druge strane, postiže veće zadovoljstvo kod građana koji će videti kako se problemi rešavaju i šta rade nadležne institucije – ističe Dragan Radaković, ispred RCDR "Banat", partnera Grada Zrenjanina na ovom projektu.
- Pokrajinska vlada i sekretarijat za međuregionalnu saradnju i lokalnu samoupravu postavili su cilj da svaka opština i grad u Vojvodini moraju da ostvare tri komponente: strategiju razvoja od 2014-2020. godine, kancelariju za lokalni ekonomski razvoj i "Sistem 48 sati" ili "72 sata", kako ko želi da ga koncipira, ali je suština u tome da građani mogu na jedan efikasniji i bolji način da komuniciraju sa upravom. To znači, kada imate problem u svojoj ulici, možete ga prijaviti telefonom, SMS porukom, e-mail-om, faksom i da očekujete isto tako odgovor kada će taj vaš problem i na koji način biti rešen. Ne mogu biti svi problemi rešeni, ali može i mora da postoji komunikacija, kako bismo bolje sagledali šta su problemi i šta treba uraditi i to će na najbolji način izmeriti i efikasnost lokalne samouprave, koliko je u mogućnosti da reaguje na zahteve građana – istakao je pokrajinski sekretar Bugarski.