Santovac: ''Dani piva'' su ponos i brend Zrenjanina

Povodom uspešno završenih "33. Dana piva" danas je u Multimedijalnoj sali Gradske kuće održana konferencija za novinare na kojoj su govorili zamenik gradonačelnika Saša Santovac, direktor Turističke organizacije grada Zrenjanina Zoran Ljubotina i Srđan Zvekić, jedan od ugostitelja - zakupaca štanda na Žitnom trgu.
 
Pre njihovog obraćanja prikazan je i promo film koji je zapravo prikaz ovogodišnje manifestacije, a zatim se novinarima obratio Saša Santovac, navodeći da su “Dani piva” ponos Zrenjanina i brend našeg grada, a da su svi koji su manifestaciju posetili, posebno oni koji su došli iz drugih sredina, otišli zadovoljni noseći lepu sliku Zrenjanina.
- Možda mi Zrenjaninci ne znamo da cenimo ono što imamo i mislimo da je sve drugo bolje, ali želim da se zahvalim svima koji su učestvovali u organizaciji na dobro obavljenom poslu i ukažem da svi možemo biti ponosni na “Dane piva” - rekao je on ukazujući da je dobroj posećenosti manifestacije, blizu 500.000 ljudi, doprineo raznovrsan program prilagođen svim generacijama, ali i vremenski uslovi, za razliku od prošle godine.
 
 
 
Santovac je ukazao i da je za krajnje benefite potrebno vreme, ali da se sada može reći da su “Dani piva” uspešni, a da tome u prilog govori i činjenica da slobodnih smeštajnih kapaciteta u petak, subotu i nedelju nije bilo.
 
Naveo je da je da su “Dani piva” u svoj program uvrstili i nauku a ne samo zabavu, podsećajući na uspešno organizovan naučni skup posvećen pivu, u čijem su radu učestvovali eminentni stručnjaci.
 
Zamenik gradonačelnika ukazao je i na programe koji su prikazali kulturu i tradiciju nacionalnih manjina, ove godine Slovaka i Mađara, a da je festival “Lala” u naš grad doveo učesnike iz nekoliko zemalja u okruženju.
 
 
 
Govoreći o značaju “Dana piva” Santovac je podsetio i na posetu Privredne komore iz Mađarske i susrete privrednika i posetu delegacija bratskih gradova.   
- Svaka manifestacija ima i svoje manje propuste i nedostatke, na tome ćemo poraditi, a to su, pre svega, smeštajni kapaciteti. Uvek se postavi i pitanje zarade i opravdanosti organizacije. Što se tiče zarade, uvek je pitanje koliko smo zaradili, a koliko potrošili. ”Dani piva” nisu manifestacije od koje grad profitira izdajući štandove i što je platio izvođače. ”Dani piva” su ponos našeg grada i nešto što turistički predstavlja Zrenjanin i to što je takođe veoma bitno, a ne vidi se direktno kroz budžet, jeste što su mnogi ugostitelji radili i zaposlili ljude. Nema razloga da budemo netransparentni, prihod od davanja u zakup štandova, postavljanja luna parka i ostalog iznosi 9.245,276 dinara, to je ono što je Grad ostvario, a kada su u pitanju plaćanje izvođača, bina i pratećih sadržaja to je 24.996.000 dinara - rekao je on. 
 
 
 
Ukazao je i da “Dani piva” nisu manifestacija koju prepoznaje samo Grad Zrenjanin, već i Vlada Republike Srbije, koja je izdvojila 3 miliona dinara iz budžeta s ciljem da manifestacija ima kapacitet i sadržaj koji je imala i ukaže na prednosti našeg grada. 
- “Dani piva” nisu kao što neko želi da ukaže, bina, štand i ništa drugo, već mnogo više od toga i opet, koliko je ljudi bilo na našim trgovima jasno pokazuje da građani podržavaju “Dane piva” i definitivno su naš brend - rekao je još zamenik Santovac. 
 
Direktor Turističke organizacije Zoran Ljubotina takođe je izrazio zadovoljstvo jer su ovogodišnji “Dani piva”, kako je, između ostalog rekao, do sada možda najbolje organizovani.
 
Ugostitelj Srđan Zvekić rekao je da već treću godinu zakupljuje štand, a da je protekle “Dane piva” obeležio najkompletniji i najraznovrsniji program.
- Grad Zrenjanin krupnim koracima ide napred i siguran sam da će “Dani piva” iz godine u godinu biti sve bolji - rekao je on.