Gradonačelnik se, na otvaranju paviljona Vojvodine, zahvalio u ime prošlogodišnjih dobitnika oznake "Najbolje iz Vojvodine"

Gradonačelnik Zrenjanina Simo Salapura prisustvovao je otvaranju paviljona Vojvodine na 44. Međunarodnom sajmu turizma u Beogradu i tom prilikom imao je čast da se obrati i zahvali u ime prošlogodišnjih dobitnika oznake "Najbolje iz Vojvodine". Svečanosti su prisustvovali Pokrajinski sekretar za privredu i turizam Nenad Ivanišević, direktor Garancijskog fonda AP Vojvodine  Đorđe Raković i, u svojstvu počasnog gosta, Njegova ekselencija ambasador Indije u Republici Srbiji Sandživ Koli, čija zemlja predstavlja svoje turističke potencijale u okviru paviljona, sa ciljem da se i turističko tržište Vojvodine približi i sve brojnijim turistima iz te države.
 
 
 
 
Gradonačelnik Salapura se, u ime Grada Zrenjanina, zahvalio na priznanju "Najbolje iz Vojvodine" koje je našem gradu dodeljeno za manifestaciju "Dani piva", turistički brend Zrenjanina još od 1986. godine i najstariju manifestaciju te vrste u našoj zemlji. Izrazio je zadovoljstvo zbog prisustva na otvaranju paviljona Vojvodine i istakao da, kao predstavnik grada koji je poneo oznaku "Najbolje iz Vojvodine", može da kaže da su ovakva prizanja nešto što karakteriše Pokrajinu i ukazuje na njenu posebnost i specifičnost, među ostalim regionima naše zemlje.  
- Iskorak koji je načinio Pokrajinski sekretarijat za privredu i turizam svakako utiče i na to da imamo povećan broj noćenja turista, što se odražava i na grad Zrenjanin, ali i da imamo veoma bogatu ponudu različitih manifestacija. Moto Zrenjanina ove godine jeste "Grad za medalju", ne samo zato što smo Evropski grad sporta i što smo nosioci oznake "Najbolje iz Vojvodine", već iz razloga što su za medalju u našem gradu i gostoprimstvo i manifestacije koje organizujemo, ljudi su za medalju, i to onu najsjajniju, baš kao što je ovde danas, na ovom paviljonu, takvu medalju zaslužio i pokrajinski sekretarijat - poručio je gradonačelnik Zrenjanina. 
 
 
 
Kako je saopšteno iz Pokrajinskog sekretarijata za privredu i turizam, njegovo učešće na Međunarodnom sajmu turizma u Beogradu, sa strateškim partnerima, veoma je zapaženo već u toku prvog dana manifestacije, a Vojvodina se u okviru paviljona od preko 200 kvadratnih metara i „Vinske ulice" predstavlja raznovrsnim tematskim sadržajima u okviru kampanje pod sloganom "Od klasike do magije", koja najbolje odslikava njene turističke, vinske i gastronomske osobenosti i inovativnost, kao i multukulturalnost i multietničnost.
 
Pokrajinski sekretar dr Nenad Ivanišević istakao je da Sekretarijat, zajedno sa Garancijskim fondom AP Vojvodine predvođenim direktorom Đorđem Rakovićem, veoma posvećeno nastoji da istakne i što uspešnije predstavi sve ono što je najbolje iz Vojvodine u toku četiri sajamska dana.
 
Ivanišević je tom prilikom istakao da je saradnja Sekretarijata sa partnerima započela kao realizacija kampanje "Zajedno", a sada se nastavlja sa kampanjom "Od klasike do magije – a to je Vojvodina".
 
Pokrajinski sekretar je, tokom ceremonije otvaranja paviljona Vojvodine, potpisao i sporazume o saradnji sa Udruženjem turističkih novinara Vojvodine, Udruženjem turističkih novinara i pisaca u turizmu FIJET i medijskim Udruženjem "Gpoint".
 
 
 

Direktor Garancijskog fonda APV Đorđe Raković rekao je da se na paviljonu predstavljaju i kreditne linije Fonda, koje na najbolji način povezuju privredu i poljoprivredu.
 
Fond aktivno promoviše garantne linije vezane za turizam i vinogradarstvo, odnosno za proizvođače vina. Prema rečima direktora Rakovića, Fond ima sve garantne linije kroz deset garantnih šema, dodavši da korisnici pod povoljnijim uslovima mogu da sa garancijom Fonda kod banaka dobiju nižu kamatnu stopu, duži grejs period i anuitete plaćanja kredita po sopstvenom izboru.
 
Pored dvodnevnog predstavljanja korisnika oznake "Najbolje iz Vojvodine" na paviljonu, stavljen je akcenat i na „Vinsku ulicu", koja se prostire duž Hale 1a Beogradskog sajma, povezujući hale 1 i 2, a koja je juče svečano otvorena, u prisustvu brojnih izlagača i posetilaca.
 
 
Pored Garancijskog fonda, partner Pokrajinskog sekretarijata za privredu i turizam u realizaciji "Vinske ulice" jeste Udruženje vinara i vinograda "Srem – Fruška gora", čiji članovi, tačnije više od dvadeset proizvođača vina, ali i proizvođači hrane i drugih pića, izlažu svoje proizvode i prezentuju svoj brend na Sajmu turizma.
 
Predstojeći vikend u organizaciji Sekretarijata na ovogodišnjem Sajmu turizma posvećen je podršci ženskom preduzetništvu, starim i umetničkim zanatima, manifestacijama kao važnom segmentu turističke ponude Pokrajine, kao i mladima u turizmu i obrazovnim ustanovama koje realizuju programe namenjene turizmu i ugostiteljstvu, čineći sektor usluga u ovoj oblasti bogatijim za nove stručnjake.

 

Slike

  • /uploads/attachment/vest/6919/SAJAM_TURIZMA_BGD_2023_PAVILJON_0.jpg