Градоначелник се, на отварању павиљона Војводине, захвалио у име прошлогодишњих добитника ознаке "Најбоље из Војводине"

Градоначелник Зрењанина Симо Салапура присуствовао је отварању павиљона Војводине на 44. Међународном сајму туризма у Београду и том приликом имао је част да се обрати и захвали у име прошлогодишњих добитника ознаке "Најбоље из Војводине". Свечаности су присуствовали Покрајински секретар за привреду и туризам Ненад Иванишевић, директор Гаранцијског фонда АП Војводине  Ђорђе Раковић и, у својству почасног госта, Његова екселенција амбасадор Индије у Републици Србији Санџив Коли, чија земља представља своје туристичке потенцијале у оквиру павиљона, са циљем да се и туристичко тржиште Војводине приближи и све бројнијим туристима из те државе.
 
 
 
 
Градоначелник Салапура се, у име Града Зрењанина, захвалио на признању "Најбоље из Војводине" које је нашем граду додељено за манифестацију "Дани пива", туристички бренд Зрењанина још од 1986. године и најстарију манифестацију те врсте у нашој земљи. Изразио је задовољство због присуства на отварању павиљона Војводине и истакао да, као представник града који је понео ознаку "Најбоље из Војводине", може да каже да су оваква призања нешто што карактерише Покрајину и указује на њену посебност и специфичност, међу осталим регионима наше земље.  
- Искорак који је начинио Покрајински секретаријат за привреду и туризам свакако утиче и на то да имамо повећан број ноћења туриста, што се одражава и на град Зрењанин, али и да имамо веома богату понуду различитих манифестација. Мото Зрењанина ове године јесте "Град за медаљу", не само зато што смо Европски град спорта и што смо носиоци ознаке "Најбоље из Војводине", већ из разлога што су за медаљу у нашем граду и гостопримство и манифестације које организујемо, људи су за медаљу, и то ону најсјајнију, баш као што је овде данас, на овом павиљону, такву медаљу заслужио и покрајински секретаријат - поручио је градоначелник Зрењанина. 
 
 
 
Како је саопштено из Покрајинског секретаријата за привреду и туризам, његово учешће на Међународном сајму туризма у Београду, са стратешким партнерима, веома је запажено већ у току првог дана манифестације, а Војводина се у оквиру павиљона од преко 200 квадратних метара и „Винске улице" представља разноврсним тематским садржајима у оквиру кампање под слоганом "Од класике до магије", која најбоље одсликава њене туристичке, винске и гастрономске особености и иновативност, као и мултукултуралност и мултиетничност.
 
Покрајински секретар др Ненад Иванишевић истакао је да Секретаријат, заједно са Гаранцијским фондом АП Војводине предвођеним директором Ђорђем Раковићем, веома посвећено настоји да истакне и што успешније представи све оно што је најбоље из Војводине у току четири сајамска дана.
 
Иванишевић је том приликом истакао да је сарадња Секретаријата са партнерима започела као реализација кампање "Заједно", а сада се наставља са кампањом "Од класике до магије – а то је Војводина".
 
Покрајински секретар је, током церемоније отварања павиљона Војводине, потписао и споразуме о сарадњи са Удружењем туристичких новинара Војводине, Удружењем туристичких новинара и писаца у туризму FIJET и медијским Удружењем "Gpoint".
 
 
 

Директор Гаранцијског фонда АПВ Ђорђе Раковић рекао је да се на павиљону представљају и кредитне линије Фонда, које на најбољи начин повезују привреду и пољопривреду.
 
Фонд активно промовише гарантне линије везане за туризам и виноградарство, односно за произвођаче вина. Према речима директора Раковића, Фонд има све гарантне линије кроз десет гарантних шема, додавши да корисници под повољнијим условима могу да са гаранцијом Фонда код банака добију нижу каматну стопу, дужи грејс период и ануитете плаћања кредита по сопственом избору.
 
Поред дводневног представљања корисника ознаке "Најбоље из Војводине" на павиљону, стављен је акценат и на „Винску улицу", која се простире дуж Хале 1а Београдског сајма, повезујући хале 1 и 2, а која је јуче свечано отворена, у присуству бројних излагача и посетилаца.
 
 
Поред Гаранцијског фонда, партнер Покрајинског секретаријата за привреду и туризам у реализацији "Винске улице" јесте Удружење винара и винограда "Срем – Фрушка гора", чији чланови, тачније више од двадесет произвођача вина, али и произвођачи хране и других пића, излажу своје производе и презентују свој бренд на Сајму туризма.
 
Предстојећи викенд у организацији Секретаријата на овогодишњем Сајму туризма посвећен је подршци женском предузетништву, старим и уметничким занатима, манифестацијама као важном сегменту туристичке понуде Покрајине, као и младима у туризму и образовним установама које реализују програме намењене туризму и угоститељству, чинећи сектор услуга у овој области богатијим за нове стручњаке.

 

Слике

  • /uploads/attachment/vest/6919/SAJAM_TURIZMA_BGD_2023_PAVILJON_0.jpg