Gradonačelnik ugostio članove učeničke kompanije Zrenjaninske gimnazije: Grad će podržati đačku inicijativu i kreativnost

Učenička kompanija Zrenjaninske gimnazije, sa svojom inovativnom društvenom igrom ,,Black out”, osvojila je drugo mesto na regionalnom takmičenju učeničkih kompanija Vojvodine, čime je obezbedila učešće na nacionalnom takmičenju u Beogradu ovog maja. Tim povodom, članove učeničke kompanije danas je ugostio gradonačelnik Zrenjanina Simo Salapura. Uz čestitke na postignutom rezultatu, poželeo im je uspeh na takmičenju u Beogradu, istakao da će ih Grad Zrenjanin podržati u pripremama i naglasio značaj ovakvog rada i organizovanja učenika, kako bi na što bolji način izrazili svoju kreativnost i talenat. Gradonačelnik je iskoristio priliku i da se lično uveri zašto je igra privukla pažnju, i zajedno s učenicima odigrao segment, a jedan primerak igre dobio je na poklon. 
 
 
 
 
Učeničku kompaniju čine Marija Daruši, Mateja Frank, Matija Gogić, Mihajlo Manigodić i Milica Danikov i oni su, pod mentorstvom profesora filozofije Edija Darušija, usmerili napore ka unapređenju dizajna igre, kako bi se što bolje pripremili za predstojeće nacionalno takmičenje. Ovaj program, koji je deo globalne mreže Junior Achievement, pruža priliku srednjoškolcima da razviju preduzetničke veštine kroz vođenje sopstvenih kompanija. 
 
Igra koja se bavi temom zavisnosti predstavlja jedinstven pristup edukaciji mladih o ovom sveprisutnom problemu. ,,Black out” je plod kreativnosti i predanosti učenika, koji su želeli da na originalan način skrenu pažnju na različite oblike zavisnosti koje utiču na mlade, poput pušenja, kockanja, upotrebe narkotika i alkohola. Kroz zanimljive i interaktivne elemente igre, učenici su uspeli da spoje zabavu i važnu socijalnu poruku. 
 
 
 
 
Evropska komisija je program prepoznala kao izuzetan primer preduzetničkog obrazovanja, omogućavajući učenicima da kroz praktično iskustvo steknu znanja o tržišnoj ekonomiji i preduzetništvu. Zahvaljujući podršci organizacije Dostignuća mladih u Srbiji, kao i finansijskoj podršci USAID-a, NCR fondacije, UniCredit fondacije i Ministarstva prosvete, učenička kompanija Zrenjaninske gimnazije nastavlja da inspiriše i motiviše mlade na putu ka inovacijama i društvenoj odgovornosti.

Slike

  • /uploads/attachment/vest/7432/BLACK_OUT_IGRICA_0.jpg