Градоначелник угостио чланове ученичке компаније Зрењанинске гимназије: Град ће подржати ђачку иницијативу и креативност

Ученичка компанија Зрењанинске гимназије, са својом иновативном друштвеном игром ,,Black out”, освојила је друго место на регионалном такмичењу ученичких компанија Војводине, чиме је обезбедила учешће на националном такмичењу у Београду овог маја. Тим поводом, чланове ученичке компаније данас је угостио градоначелник Зрењанина Симо Салапура. Уз честитке на постигнутом резултату, пожелео им је успех на такмичењу у Београду, истакао да ће их Град Зрењанин подржати у припремама и нагласио значај оваквог рада и организовања ученика, како би на што бољи начин изразили своју креативност и таленат. Градоначелник је искористио прилику и да се лично увери зашто је игра привукла пажњу, и заједно с ученицима одиграо сегмент, а један примерак игре добио је на поклон. 
 
 
 
 
Ученичку компанију чине Марија Даруши, Матеја Франк, Матија Гогић, Михајло Манигодић и Милица Даников и они су, под менторством професора филозофије Едија Дарушија, усмерили напоре ка унапређењу дизајна игре, како би се што боље припремили за предстојеће национално такмичење. Овај програм, који је део глобалне мреже Junior Achievement, пружа прилику средњошколцима да развију предузетничке вештине кроз вођење сопствених компанија. 
 
Игра која се бави темом зависности представља јединствен приступ едукацији младих о овом свеприсутном проблему. ,,Black out” је плод креативности и преданости ученика, који су желели да на оригиналан начин скрену пажњу на различите облике зависности које утичу на младе, попут пушења, коцкања, употребе наркотика и алкохола. Кроз занимљиве и интерактивне елементе игре, ученици су успели да споје забаву и важну социјалну поруку. 
 
 
 
 
Европска комисија је програм препознала као изузетан пример предузетничког образовања, омогућавајући ученицима да кроз практично искуство стекну знања о тржишној економији и предузетништву. Захваљујући подршци организације Достигнућа младих у Србији, као и финансијској подршци USAID-а, NCR фондације, UniCredit фондације и Министарства просвете, ученичка компанија Зрењанинске гимназије наставља да инспирише и мотивише младе на путу ка иновацијама и друштвеној одговорности.

Слике

  • /uploads/attachment/vest/7432/BLACK_OUT_IGRICA_0.jpg