Logistički centar za voće i povrće u Mužlji

Danas je predsednik Skupštine Vojvodine Ištvan Pastor otvorio Logistički centar za voće i povrće čiji je cilj da poboljša radne uslove pridruženih partnera na području Zrenjanina, kao i da podrži ekonomski razvoj na lokalnom nivou, posebno jačanje tradicionalne proizvodnje povrća u ovom region.

 

Ovaj centar je investicija od 4,7 miliona dinara, koje finansira Pokrajinski sekretarijat za privredu i to je prva faza podrške Regionalnom centru razvoja proizvodnje voća i povrća u Centralnom Banatu

 

 

Prema Pastoru, ovo je veoma važna investicija koja ima za cilj da razdvoji proizvodnju od pakovanja, istraživanja tržišta i pripreme i naplate.

 

Gradonačelnik Zrenjanina, mr. Ivan Bošnjak, a na otvaranju su bili prisutni i njegovi saradnici, istakao je da je ovo najbolji primer saradnje privatnog sektora i podrške države što rezultira boljim standardom građana koji su iskoristili prednost privatne inicijative i napornog rada i pronašli svoj put ka EU tržištu takođe.

 


 
 

 

Delatnost ovog Centra je prijem i čuvanje svežeg voća i povrća do isporuke, a sve u skladu sa standardima i zakonom. Projekat je pokrenuo Građanski centar za razvoj i informisanje Fokus Zrenjanin, a investitor i korisnik je DOO Carska Bašta, koju su pre četiri godine osnovali proizvođači voća i povrća ovog dela Banata, kompanije sa 19 zaposlenih i oko 3 miliona evra godišnjeg prometa, što čini oko 400 tona proizvodnje mesečno.
- Proizvođači povrća moraju zajednički sarađivati i planirati i organizovati svoju proizvodnju, jer je to ključ za bolju i veću proizvodnju, a ovaj logistički centar rezultat je uspešne saradnje - rekao je Madaras, dodajući da je najvažniji deo lanca trgovina Zrenajnin firma „Gomeks“ koja sarađuje sa proizvođačima povrća iz Mužlje.

 

 

Vlasnik kompanije „Gomeks“, Goran Kovačević, istakao je da „Carska bašta“ daje sveže voće tokom cele godine.
- Rekao sam da se proizvodnja, uz malu podršku zajednice, može povećati pet do deset puta. Danas je moje mišljenje isto. Zahvaljujući našoj saradnji stvaramo brend koji kupcima nudi sveži paradajz iz „Carske bašte“, jer je kvalitetan, a ne uvozi španski paradajz - rekao je Kovačević.