Nagrada Brand Leader Award dodeljena Zrenjaninu

Po 24. put “Mass Media International” , bio je domaćin svečanosti povodom dodele regionalnih nagrada , a u okviru 8. Biznis Konferencije SEET 2018 “Turističko tržište Jugoistočne Evrope”. 
 
Nagradu Brand Lider Award 2018, za izuzetne nove investicione planove i strategije održivog razvoja i visokog globalnog pozicioniranja Zrenjanina kao poželjne turističke destinacije, na osnovu odluke stručnog kolegijuma u ima Grada Zrenjanina primio je gradonačelnik Čedomir Janjić.
 
 
 
Na osnovu analize tržišta i standardizovanih kriterijuma koji obuhvataju visok stepen tržišne prepoznatljivosti, uticaj i doprinos unapređenju, popularizaciji potencijala i kreiranja konkurentnog imidža turističke industrije regiona Jugoistočne Evrope, ali i strategije održivog razvoja, Zrenjanin je prepoznat kao značajna destinacija u oblasti turizma, ali i privlačenja investicija u oblasti privrede. U svom obraćanju, gradonačelnik Čedomir Janjić je istakao značaj prestižnog priznanja, koji je potvrda rada i realizacije brojnih značajnih projekata.
 
 
 
“Još jednom želim da istaknem veliko zadovoljstvo što uspevamo da ispromovišemo Zrenjanin kao dobro mesto za investiranje, a svedoci ste da je naš grad u žiži javnosti u proteklom periodu zbog dolaska najveće inostrane investicije,  o čijem značaju smo govorili više puta. Naročito mi je drago što se prepoznaju napori koje ulažemo na polju turizma, a rezultati u toj oblasti su veoma vidljivi. Želim da istaknem da mi nemamo more, nemamo ni planine, ali naše turističke manifestacije privlače na hiljede posetilaca, pa tako posetom od  pola miliona ljudi u okviru manifestacije “Dani piva”, mogu da nam pozavide ne samo gradovi u našoj zemlji, već i mnogo veći turistički centri”, istakao je gradonačelnik i ovom prilikom se zahvalio organizatorima i stručnom kolegijumu što je prepoznao sve napore i odabrao da baš Zrenjanin bude među nagrađenima.
 
 
 
Osma Biznis konferencija SEET 2018  fokusirana je na prepoznavanje novih mogućnosti za povećanje prihoda turističkog tržišta , nove oblike povezivanja i pozicioniranja regiona kao jedinstvenog turističkog tržišta sa posebnim akcentom na promociju prioritetnih turističkih destinacija, jačanje identiteta  turističkih  ruta regiona, privlačenje turista sa dalekih emitivnih tržišta i stimulaciju receptivnog turizma.
 
Ove godine konferencija je okupila  više od 400 delegata iz EU, Rusije, Kine, UAE, Turske, zemalja Jugoistočne Evrope, među kojima su predstavnici  vodećih kompanija iz oblasti turizma,  visoki predstavnici relevantnih institucija i privrednih asocijacija, priznati međunarodni stručnjaci za oblast održivog razvoja biznisa u industriji turizma, predstavnici državnih i lokalnih uprava, direktori nacionalnih turističkih organizacija, obrazovnih i javnih institucija. Dodela nagrada upriličena je u beogradskom “Sava centru”.