Gradonačelnik: Dobar primer društvene odgovornosti

Gradonačelnik Zrenjanina Čedomir Janjić prisustvovao je danas, u Multimedijalnoj sali,  potpisivanju partnerskog ugovora između Kulturnog centra Zrenjanin i PerSu marketa, a koji se tiče sprovođenja zajedničkih infrastrukturnih i programskih projekata. 
 
U okviru partnerstva sa Kulturnim centrom Zrenjanina, Trgovinski lanac PerSu uložiće dva miliona dinara u razvoj Kulturnog centra, a isti iznos uložiće i grad Zrenjanin, te će ukupna investicija iznositi četiri miliona dinara.
 
 
 
Gradonačelnik Janjić je rekao da je zadovoljan što domaća kompanija ima želju da pomogne važnu gradsku instituciju kulture.
 
- Nije prvi put da kompanije pomažu instituciju kulture u našem gradu, ali je svakako odličan primer, koji bi trebalo i drugi da slede. Zahvaljujem ljudima iz kompanije “Persu” koji su prepoznali potrebu i što su pokazali da su društveno odgovrni. Mnogo toga lepog se dešava u našem Kulturnom centru koji će ovih dana obeležiti četrdeset godina postojanja, na čemu im čestitam, posebno na tome što su posle trideset šest godina uspeli da renoviraju veliku salu, na šta smo svi ponosni. Siguran sam da će sada, sa novom snagom, novim prijateljima mnogo toga biti urađeno, kako u pogledu infrastrukturnih radova, tako i kada je reč o programskim sadržajima - rekao je gradonačelnik Janjić.
 
 
 
- Ovo je naš način da se zahvalimo sugrađanima na poverenju koje nam ukazuju sve ove godine. Podrška lokalnoj insitituciji kulture još jedna je u nizu aktivnosti PerSu marketa kojima želimo da podržimo razvoj lokalne zajednice i unapredimo kvalitet života u našim mestima. Smatramo da samo kroz ovakve projekte kampanja ”Naše, nama vredno” može u potpunosti da zaživi - izjavio je Darko Bjeloglav, direktor trgovinskog lanca PerSu.
 
Goran Marinković, direktor Kulturnog centra Zrenjanin je dodao i da će ova investicija omogućiti Kulturnom centru da osnaži svoju ulogu i time doprinese poboljšanju društvenog i kulturnog života grada.
 
 
 
Ovu instituciju, koja ove godine proslavlja jubilarnih 40 godina postojanja, godišnje poseti oko 100.000 Ijudi, a investicija u infrastrukturne i programske projekte, kao i pokretanje Kluba prijatelja kulture, omogućiće Kulturnom centru da u potpunosti preuzme ulogu koju ima kada je reč o potrebama i kvalitetu kulturnih sadržaja zajednice.
 
Partnerstvo je deo strateškog projekta koji trgovinski lanac PerSu sprovodi pod sloganom ”Naše, nama vredno”.