''Kreiraj kulturu''
- Kampanja je, zapravo, slovenački, mariborski model, koji se pokazao dobrim i koji smo mi, upravo iz tih razloga, pokušali da implementiramo u našu lokalnu zajednicu. Početak kampanje nekako se poklopio s pričom o kandidaturi Zrenjanina za evropsku prestonicu kulture 2020. godine, koja ima široku podršku kompletne kulturne javnosti, tako da će to biti jedna od centralnih tema o kojoj ćemo razgovarati – istakla je Dostanićeva.
- Ovaj skup potvrđuje da u gradu ima veoma kvalitetnih sagovornika, koji mogu da doprinesu kreiranju kulturne politike i kulturnog života, a prisutni su u svim oblastima kulture i umetnosti. Pozorište, muzej, istorijski arhiv, galerija, biblioteka, Kulturni centar samo su neke od institucija koje nas, uz brojne pojedince koji imaju šta da kažu o kulturi i veoma su merodavni, opredeljuju da se kandidujemo za "Evropsku prestonicu kulture". Naravno, kao jednu od naših najvećih prednosti u kandidaturi, ističemo multinacionalnost i multikulturalnost sredine, kakvim se u evropskim okvirima pridaje posebna pažnja – istakao je Aleksandar Marton.