Настављени радови на траси обилазнице, у посао укључено још једно путарско предузеће
Након краћег прекида током ванредног стања у Републици Србији, настављени су радови на траси обилазног магистралног пута око Зрењанина, деоници дугој 3,7 километара између кружне раскрснице на Михајловачком друму и Темишварског друма. На терену су радници и механизација и интензивно се ради на припреми подлоге за асфалтирање, на делу између Михајловачког друма и будуће кружне раскрснице с Првомајском улицом. Настављени су и радови на изградњи најскупљег објекта на читавој траси од 14,9 километара - моста преко Бегеја.
Инвеститор, Јавно предузеће “Путеви Србије”, увео је у посао још једно путарско предузеће, АД “Сремпут” Рума, чији су радници данас изводили радове на делу трасе код раскрснице с Михајловачким друмом. Како истичу, радови се одвијају без проблема и застоја и може се врло брзо очекивати да ова деоница буде припремљена за финалне радове, односно асфалтирање.
Подсећамо, радове на изградњи саобраћајнице и моста преко Вегеја до сада су изводили радници предузећа “Bauwesen” д.о.о. из Лазаревца, као члан групе главног извођача радова београдског предузећа “Енергопројект - нискоградња”. Сада су им се придружили и путари “Сремпута” из Руме. Укупна вредност инвестиције, укључујући и мост и две кружне раскрснице, износи 423.172.530 динара, а процењује се да су слична улагања потребна и за преосталу, последњу деоницу обилазнице.
Градоначелник Зрењанина Чедомир Јањић изразио је задовољство због наставка радова и рекао да ће град завршити изградњу обилазнице и тиме решити још један велики комунални и инфраструктурни проблем.
- Подсетићу да је проблем измештања транзитног саобраћаја са градских улица присутан дуже од две деценије и да је обилазница само једним делом завршена, али да ова локална администрација, у сарадњи с Републиком Србијом, коначно решава тај проблем. Осим што су у току радови на овој деоници, за које верујем да ће сада брзо бити завршени, ми припремамо и техничку документацију и решавамо имовинско-правне односе за преосталих 3,6 километара, чиме ћемо, код индустријске зоне “Југоисток”, спојити обилазницом београдски са новосадским путем. На тој последњој деоници градиће се надвожњак преко железничке пруге, мањи мост, односно препуст преко Александровачког канала, као и кружна раскрсница на Лазаревачком друму - објашњава градоначелник.