Beogradska kompanija novi vlasnik imovine ''Brodogradilišta Begej'' i počinje s radom

"Rubikon Šiping Kompani“ iz Beograda novi je vlasnik imovine “Brodogradilišta Begej“ doo u stečaju. O tome je odlučio Odbor poverilaca “Brodogradilišta Begej“ u stečaju, prihvativši ponudu "Rubikon Šiping Kompani“ čija je vrednost 96 miliona dinara. Podsećamo da je prva prodaja neposrednom pogodbom uz javno prikupljanje ponuda i uz mogućnost poboljšanja ponude održana 14. septembra 2016. godine, kao i da je tada bio ponuđen iznos od 21 milion dinara. “Rubikon Šiping Kompani“ neće postati vlasnik zemljišta na kojem se nalaze objekti već samo njegov korisnik - saopštava ta kompanija.
 
 
U saopštenju dostavljenom medijima dalje se navodi da su zalihe stečajnog dužnika u ranijem periodu rasprodate, kao i da se oprema nalazi pod sudskim sporom i nije moguće njeno korišćenje.
“Sledstveno navedenom, novi vlasnik imovine “Brodogradilišta Begej“ u stečaju će najpre investirati sredstva kako bi se omogućilo potpuno korišćenje kapaciteta u skladu sa namenom. Ukazujemo da su već preduzete brojne mere kako bi se obezbedila električna energija, a radni prostor učinio funkcionalnim. Planirano je da, najpre, bude zaposleno 75 radnika, a u narednoj fazi još 75 (u roku od godinu dana). Primarni motiv kupovine “Brodogradilišta Begej“ u stečaju proizilazi iz prirode poslovne delatnosti “Rubikon Šiping Kompani“. Reč je o regionalnom lideru u rečnom transportu koji je specijalizovan za bezbedni i pouzdani prevoz hemikalija i naftnih derivata. Dugogodišnje iskustvo i rezultati poslovanja su doprineli da "Rubikon Šiping Kompani“ zavredi status poželjnog prevoznika velikih naftnih kompanija, rafinerija i trgovaca (OMV, MOL, NIS itd.)”, ističe se u saopštenju.  

U planu je da upravo "Brodogradilište Begej“ bude lokacija na kojoj će se sprovoditi proces rekonstrukcije i modernizacije flote kojom raspolaže "Rubikon Šiping Kompani“. Ta kompanija osnovana je 2007. godine u Beogradu. Upravlja flotom od 14 plovila koja su kapaciteta 25.990 tona. Posluje u brojnim evropskim državama (Ukrajina, Rumunija, Bugarska, Hrvatska, Srbija, Austrija, Nemačka, Holandija, Belgija itd.). U svom poslovanju uvažava sve standarde i zakone Evropske unije i u 2015. godini transportovala je 679.000 tona naftnih derivata.