Министар Весић и градоначелник Зрењанина Салапура обишли радове на изградњи новог железничког моста: Тамиш ће код Орловата премошћавати три нова моста - стари остаје као атракција
- Био је то један од првих проблема који ме је затекао и који је, у време када сам постао министар, ескалирао и када је постојала забрана саобраћаја на овом месту. Није то био први мост на ком је забрањен саобраћај, али је проблем у томе што људи овде нису имали алтернативу и што је то заиста био проблем за њихов живот – рекао је Весић и указао да је потпуно разумео протесте који су мештани организовали, јер, како је оценио, то нису били протести зато што су обесни, већ зато што је требало неко да реши њихов проблем.
- Сигуран сам да ћемо до септембра следеће године почети да радимо и друмски мост, јер мислим да би могли до краја године да имамо грађевинску дозволу, то су техничке ствари, али то све има свој ток и то може да буде релативно брзо завршено. Следеће године можемо имати и изградњу друмског моста чиме ће овај крај заиста решити свој проблем, а овде гравитира преко тридесет хиљада људи. Оно што је важно и што сви треба да разумемо, шта значи политика председника Вучића, јер ових мостова не би било да немамо довољно новца, а имамо га више него раније и можемо га улагати и у овакве објекте. Надам се да крећемо и у реконструкцију пруге Панчево - Суботица, којој припада и овај део пруге и у завршним смо преговорима са кинеским партнером. Та пруга ће бити електифицирана и за брзину од 120 километара на сат и то ће потпуно променити начин живота људи.
- Има и других, али Банат као да је на неки начин био остављен сам себи. Радићемо брзу саобраћајницу између Новог Бечеја и Зрењанина, која ће повезати "Осмех Војводине" који иде према Кикинди, тако да заиста моћи ћемо да кажемо да ће цео Банат - када додамо и ауто–пут Београд–Вршац-румунска граница и пругу Београд–Вршац-румунска граница, која је такође ушла у реконструкцију и када додамо нови мост код Беле Цркве код тврђаве Рам код Дунава - заиста ће цео Банат бити добро саобраћајно повезан и са Новим Садом, и Београдом, Суботицом и Браничевским округома, а сигуран сам и са Румунијом.
- Овај мост је, уствари, доказ шта све радимо у Банату. Постоји много проблема, али нису сви решиви одједном, дошао сам пролазећи кроз Орловат, лош је пут видим, али ћемо и то радити у сарадњи с градом. Има и других места где је лош пут, а не можемо све да стигнемо. Мислим да је локални пут важан и да свако треба да има пут до своје куће - закључио је министар Весић.
- Драго ми је што се један део капиталних инвестиција реализује управо на територији града Зрењанина, овде на реци Тамиш. У наредних неколико година, уместо једног моста који је стар готово 140 година, имаћемо три моста, дакле, посебно друмски, посебно железнички, и оно о чему размишљамо јесте да овај стари мост, који је споменик културно-историјског наслеђа, постане бициклистичко-пешачки мост и додатна туристичка атракција за овај део Баната и за овај део територије наше града. Уз то, желим да се захвалим на брзој интервенцији Министарства, што смо, решавајући овај горући проблем непроходности моста асфалтирали ову обилазницу, која је претходно била атарски пут (Ботош-Орловат). Реч је о инвестицији која је скоро премашила износ од пола милијарде динара. Када додамо инвестицију у мост, када додамо и ауто-пут који се ради, видимо да је реч о стварно историјском улагању у овај део Баната и овај део земље и нешто што ће потпуно да промени и демографску, и привредну, и економску, и сваку слику нашег региона. Ишчекујући ауто-пут 2028. године у Зрењанину, наглашавамо да с тим потенцијалом ауто-пута наше индустријске зоне могу да буду још конкурентније, да привучемо нове инвеститоре, али оно сада што радимо јесте превасходно највећа инвестиција која ће растеретити, а затим и додатно напунити градски буџет - кинеска компанија "Линглонг" која је почела с радом и исказала намере за додатно ширење, а која није „тровачница“ већ компанија која је шанса за развој нашег региона, за развој нашег града, укључујући и месну заједницу Орловат, месну заједницу Томашевац. Захваљујем се њиховим руководствима, која су имала стрпљења и разумевања за све оно што радимо, а што није рађено протеклих година, а рекао бих и деценијама, када су у питању претходне власти. Мост за Орловаћане, мост за Томашевчане значи пре свега спајање и бољу комуникацију, али у ствари показује и симбол напретка- казао је градоначелник Салапура.